En vän med en bil...Pappas bil



I brist på annat och apropå att jag varit dödsjuk i tre dagar, så lägger jag ut en bild på min vän Karl Angelica Alexius Brännström.
 Jag har som sagt legat på dödsbädden sedan i måndags i Hepatit Ö, dött och överlevt. Ingen rolig historia inte.
 Igår kom min vackra bystiga flickvän hem. Vi hånglade, kollade på TV och hade sex sen sov vi. Det var härligt.

 I och med att min familj lämnat mig medans jag ännu slogs med dödsänglarna så är huset i Tunaborg nu mitt, så där har jag lekstuga varje dag med Mario, Ride The Bull och pussjaga. Välkomna! 
 Skjuter upp Antibyotics i rektum dagligen nu så det blir en vit helg för mig. Däremot så hade jag tänkt att vi skulle grilla lite på lördagen. Så om  du tror att jag tycker du är ball får du gärna komma! (inga töntar plz)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0