Jag har aldrig vare i Nansta



...Fram tills igår!
 Jag och mina goda vänner från stan drog ut till Nansta igår och spelade 9 hål. Lagen delades upp i två. Team Hogges och team Resten. Alla slog ut och sedan spelade man på den bästa bollen i laget. min boll spelades ca 1 gång, den ända gången den inte åkte i totalt fel riktning.
 Team Hogges tog hem segern med 8 poängs marginal, måste faktiskt säga att både Kimmen och Empa gjorde väldigt bra ifrån sig. Riktigt trist att de är så dåliga vinnare bara.
 Ikväll är det troligtvis utgång som gäller. Har blivit lovad förfest i Gäddvika hos en playboy ikväll för att sedan åka till storhudik och dansa boogie woogie.
 
Läs festbloggen för att ha en chans att hinna med allt sjukt som kommer hända ikväll ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0