Rhian Sugden


Igår kollade jag och Mange på nakna tjejor på internet. Det var kul i en kvart (3 timmar) sedan började jag sakna mina egna tuttar som just nu studsar runt i Gran Canaria. Det är dels det faktum att Carlos Esteban får se dom insmorda i olja istället för mig men också att de inte sitter på varsin sida om mitt ansikte som dom brukar göra. MOTORBÅTEN!!!
Jag betalade även in depositionen på min och min kärestas lägenhet igår, så nu känns det som om det är på G. Inflytt sker den 1:a december!
Även om min flickvän börjar bli till åren så måste jag säga att hon verkligen börjar växa på mig, har nog aldrig saknat någon så här mycket. Ska bli härligt och pussa på hennes lilla vita stjärt igen :)
Peace Out lessies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0