Igår hade vi en fantastisk förfest hos mig...

img_8696 (MMS)

Igår hade vi en fantastisk förfest hos mig och Calorine. T-shirtar blev till trasor och whiskeyn flödade.  Vid tolv pallrade vi oss ned till Gossips salonger där jag och mina vänner dansade disco. Ett stort tack till min danspartner Anna Nordin som måste vara rätt less på att jag fittblockade henne typ 5 ggr. Bjuråkerspöjkarna verkade verkligen digga Annas version av "makarena". Efterfesten bestod av mig, Charlie Buske, två 150-grammare och en skrynklig Utter på divanen.  Carro har tagit sparken till sitt nya jobb på Donken och jag och grabbarna funderar på att ta en skotertur och grilla en korv på mickebergstäcktN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0