It´s ON!!

För några dagar sedan förklarade den här bruden blogg-krig mot mig. Jag tycker lite synd om henne för jag tror inte hon vet vem hon ger sig på. Alla ni mina trogna readers där ute vet om att Bergarn "ain´t no'n to fuck with". Men är det krig hon vill ha så är det vad hon ska få. Jag börjar som ni kan se med den här bilden som avslöjar att Elina Odenland är hobby-alkolist, BAM!! För er som vill se hur en blogg utan läsare ser ut så är det bara att kopiera in länken i adress-fältet http://amaliaelina.blogg.se/ Your move Biatch!!

Kommentarer
Postat av: tobbe

klart gumman ska ha brännvin

2012-01-27 @ 18:15:52
Postat av: Elinas "andra knull"

Hon tycker om sprit!

2012-01-27 @ 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0