Jag Sponsrar!

Nu är den här gott folk! Mitt balla gäng består nu för tiden nästan enbart av helgalkisar. Helgalkisar med bil :O ! För att förhindra att man tar sin bil på en tur med alledeles för många andelar Elk i sitt blod och råkar få en buckla från nån förbipasserande femåring så finns det nu en underbar uppfinning i fickformat. Jag vart först introducerad av denna räddare i söndagstvisten, i förmiddags av Sofia F och Lowlow Wejden. Man blåser in i prylen med sin härliga bakisandedräkt och då berättar den för dig om du får köra iväg i din 740 eller inte. Om du tycker att det här verkar vara en schysst grej och ha på nyckelringen eller om du bara tycker att Sofia och Lollo är söta så kan du köpa denna pryl för enbart 150kr. Kontakta mig så fixar jag en åt dig. Första 10 beställingarna bjuder jag även på en dejt med antingen Fahle eller Lollo!!! RING RING RING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0