Men guuud va kul!

I lördags var jag först i Sandviken och kollade på 50cent (typ 3 svenska kronor) med Mange och hans polare från plugget. När han sjöng Disco Inferno så tyckte jag att det var härligt med nått man kände igen.
Igår åkte jag först med min käre bror LillErske på XYC och kollade på skotrar. Jag cashade en varsin. En röd och en blå.
På kvällningen gled jag och Mange över till Petter på bjudmiddag det smakade fågel och satt som en kniv i ryggen som min far skulle ha sagt när nått är riktigt jävla gott. Efter det gick vi till Jacob på förfest och sedan på Håkans för att spåra, fucka ur och leverera....typ.
Nu ligger Mange och fjärtar i min soffa och jag väntar på att Eric Fucking Clark ska komma hit och ge mig vad jag tål.
Har inte bestämt mig för om det blir Kina eller Donken än, fortsätt läsa om mitt spännande rockerliv för att få veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0