mardröm!

Hade en riktig mardröm inatt, hatar folk som berättar om sina drömmar men det här måste jag bara berätta! Det är typ medeltid fast alla har nutida kläder på sig. Alla går på typ Hogwarts fast skolan är gjord i trä (så klart). Alla är typ emot mig för att jag är yngre och mobbar mig. Efter ett tag så får jag för mig att springa in i grannslottet (som också är av trä) och typ klättra lite. Helt plötsligt så börjar träslottet brinna som fan men det är lugnt för jag klättrar skitbra mellan bjälkarna i slottet och svingar mig ut till folkmassan som står kikar på brasan som startat. Tydligen så har Carro sprungit in i slottet när det började brinna och där dog hon stackarn av elden. Nån berättar för mig om min flickväns död och jag blir skitledsen. Dock så verkar ingen annan bry sig alls och fortsätter reta mig. En brud förvandlar sig till Carro och hånar mig för att min tjej är död. Då blir jag asförbannad och tänker säga till Kungen att straffa henne. Nu kommer det bästa. Kungen är Janken, och han skiter i mig!! Jag får ingen audiens med kungen för han har lite för mycket och göra så då springer jag till kungens närmste man, Kimmen, som även där är DJ.... DJ Kimmen övertygar mig om att "det kan bli lite svårt att fixa en dejt med kungen om hur hemskt jag har det" så då får jag typ psyk och skäller ut alla och skriker ut hur mycket de skiter i mig och att min jävla tjej har dött!! Då sitter Petter där och verkar inte heller fatta nånting och blir typ lack över att jag inte sett att han kommit hem, så då får jag avbryta i psyket och ge han en kram eftersom han ändå varit borta så länge. Sedan vaknar jag och är toklack över att jag fortfarande tror att Carro dött, Janken är kung och dissar mig och att Kimmen ska känna alla och även han dissa mig. JÄVLA SKITDRÖM, låt mig drömma om typ telefoner istället...

Kommentarer
Postat av: Janken

trött grej

2012-02-08 @ 13:21:51
Postat av: peter

haha känns lite skönt att vara i skallen på dig :)

2012-02-10 @ 02:53:27
Postat av: peter

haha känns lite skönt att vara i skallen på dig:)

2012-02-10 @ 02:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0