Flötte

Hännä ... karl


Kommentarer
Postat av: Lasse Sundin

Hörru din sate! Vad gör du? Ligger du med stake?
Har man en blogg. Ska man fan lägga upp nån bild på nå kul eller nån grogg.
Har inte läst ett nytt inlägg på dagar. Vad gör du? Tar på nån tjej mellan hennes magar?
Här sitter jag själv vid datorn i hede å väntar. Medans tanten min tar på sig själv å flämtar.
Ska nu gå på dasset å dra mig i tuppen. När jag kommer tillbaks vill jag se nå roligt kort på den där muppen. (han i blont hår)
Hörs imorn Johan. Om jag då inte spolat ner dig i toan!

2012-07-11 @ 23:45:15
Postat av: Dvorzek

I saw you today in town. Watch out

2012-07-11 @ 23:48:16
Postat av: Dvorzek

Lasse Sundin I mean

2012-07-11 @ 23:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0